BÜTÜNCÜL KANAL MÜŞTERILERININ SATIN ALMA NIYETINI ETKILEYEN FAKTÖRLERIN UTAUT2 MODELI ILE INCELENMESI |
2019 |
HALİL KARLI |
Tamamlandı |
YEŞIL LOJISTIK UYGULAMALARININ ALGILANAN HIZMET DEĞERINE ETKISININ GLOVAL ÖLÇEĞI ILE BELIRLENMESI: KARGO ŞIRKETI MÜŞTERILERI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA |
2021 |
MERVE YAHŞİ |
Tamamlandı |
ONLINE ALIŞVERIŞTE KAFA KARIŞIKLIĞI SONUÇLARININ DEĞERLENDIRILMESI |
2021 |
ROZERİN ŞAHİN |
Tamamlandı |
LOJISTIK HIZMET KALITESININ MARKA DEĞERI ÜZERINE ETKISI |
2021 |
ŞEHMUS KUYANAY |
Tamamlandı |
DENIZCILIK IŞLETMELERINDE HIZMET KALITESININ ÖLÇÜMÜ: HOPA LIMANI'NDA BIR UYGULAMA |
2022 |
AHSEN KARTAL |
Tamamlandı |
BÜTÜNCÜL KANAL LOJISTIKTE MÜŞTERI DENEYIMININ MARKA BAĞLILIĞINA ETKISI |
2023 |
ALİYE ŞEREMET |
Tamamlandı |
SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞININ VE GELIŞMELERI KAÇIRMA KORKUSUNUN TÜKETIM DAVRANIŞLARINA ETKISI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA |
2023 |
ELİF KURTOĞLU |
Tamamlandı |
DIJITAL ÇAĞDA CHATBOT (SOHBET ROBOTU) MÜŞTERI DENEYIM VE ALGILARININ Y VE Z KUŞAĞI PERSPEKTIFINDE INCELENMESI |
2023 |
HÜSNA ÇENGELOĞLU |
Tamamlandı |
LOJİSTİKTE ARAÇ TAKİP SİSTEMİ (GPS) KULLANIMININ TEKNOLOJİ KABUL MODELİ İLE İNCELENMESİ: MOBİL UYGULAMALAR ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA |
2023 |
FATİH DADAY |
Devam Ediyor |
COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE E-MÜŞTERİ ALGILARININ ÜRÜN KATEGORİLERİNE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI |
2023 |
SATİYE MERVE KOÇ |
Devam Ediyor |