Profesör HATİCE AYDIN

Profesör HATİCE AYDIN

  Profesör Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı - Profesör İletişim Fakültesi - Dekan

Asıl danışmanlığında tamamlanan yüksek lisans tezi
Tez Adı Yılı Hazırlayan Durum
BÜTÜNCÜL KANAL MÜŞTERILERININ SATIN ALMA NIYETINI ETKILEYEN FAKTÖRLERIN UTAUT2 MODELI ILE INCELENMESI 2019 HALİL KARLI Tamamlandı
YEŞIL LOJISTIK UYGULAMALARININ ALGILANAN HIZMET DEĞERINE ETKISININ GLOVAL ÖLÇEĞI ILE BELIRLENMESI: KARGO ŞIRKETI MÜŞTERILERI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA 2021 MERVE YAHŞİ Tamamlandı
ONLINE ALIŞVERIŞTE KAFA KARIŞIKLIĞI SONUÇLARININ DEĞERLENDIRILMESI 2021 ROZERİN ŞAHİN Tamamlandı
LOJISTIK HIZMET KALITESININ MARKA DEĞERI ÜZERINE ETKISI 2021 ŞEHMUS KUYANAY Tamamlandı
DENIZCILIK IŞLETMELERINDE HIZMET KALITESININ ÖLÇÜMÜ: HOPA LIMANI'NDA BIR UYGULAMA 2022 AHSEN KARTAL Tamamlandı
BÜTÜNCÜL KANAL LOJISTIKTE MÜŞTERI DENEYIMININ MARKA BAĞLILIĞINA ETKISI 2023 ALİYE ŞEREMET Tamamlandı
SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞININ VE GELIŞMELERI KAÇIRMA KORKUSUNUN TÜKETIM DAVRANIŞLARINA ETKISI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA 2023 ELİF KURTOĞLU Tamamlandı
DIJITAL ÇAĞDA CHATBOT (SOHBET ROBOTU) MÜŞTERI DENEYIM VE ALGILARININ Y VE Z KUŞAĞI PERSPEKTIFINDE INCELENMESI 2023 HÜSNA ÇENGELOĞLU Tamamlandı
LOJİSTİKTE ARAÇ TAKİP SİSTEMİ (GPS) KULLANIMININ TEKNOLOJİ KABUL MODELİ İLE İNCELENMESİ: MOBİL UYGULAMALAR ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA 2023 FATİH DADAY Devam Ediyor
COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE E-MÜŞTERİ ALGILARININ ÜRÜN KATEGORİLERİNE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI 2023 SATİYE MERVE KOÇ Devam Ediyor