AKILLI KENTLERIN KENTSEL LOJISTIK ÜZERINDEKI ETKILERI |
2019 |
ÇUKUROVA 3. ULUSLARARASI BILIMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESI |
MARKAYA YÖNELİK İNANÇLARIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA NİYETLERİ ÜZERİNE ETKİLERİ |
2016 |
SECOND SARAJEVO INTERNATIONAL CONFERENCE OF SOCIAL SCIENCES |
GIDA OKURYAZARLIĞI KAPSAMINDA AMBALAJLARIN ÜZERINDE SEMBOLLERINBILINIRLIĞININ TEST EDILMESI |
2019 |
3.ULUSLARARASI BÖLGESEL KALKINMA VE ÜNIVERSITELERIN ROLÜ |
BÜTÜNCÜL KANAL MÜŞTERILERININ SATIN ALMA NIYETINI ETKILEYEN FAKTÖRLERIN UTAUT2 DEĞIŞKENLERI KAPSAMINDA İNCELENMESI |
2019 |
5. ULUSLARARASI BILIMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESI |
AKILLI KENTLERİN KENTSEL LOJİSTİK ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ |
2019 |
ÇUKUROVA 3. ULUSLARARASIBİLİMSEL ARAŞTIRMALARKONGRESİ |
TÜKETİCİ KAFA KARIŞIKLIĞI VE MARKA BAĞLILIK İLİŞKİSİ |
2019 |
3. ULUSLARARASI BÖLGESEL KALKINMA VE ÜNIVERSITELERIN ROLÜ SEMPOZYUMU |
RİSK ALGISININ TÜKETİCİ KAFA KARIŞIKLIĞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA |
2019 |
3. ULUSLARARASI BÖLGESEL KALKINMA VE ÜNIVERSITELERIN ROLÜ SEMPOZYUMU |
BLOCKCHAIN TEKNOLOJISININ SWOT ANALIZI |
2019 |
ICOAEF VI INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED ECONOMICS AND FINANCE EXTENDED WITH SOCIAL SCIENCES |
BLOCKCHAIN TEKNOLOJISINI PAZARLAMA ALANINDA DEĞERLENDIREN ÇALIŞMALAR ILEİLGILI LITERATÜR TARAMASI |
2019 |
ICOAEF VI INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED ECONOMICS AND FINANCE EXTENDED WITH SOCIAL SCIENCES |
İŞLETMELERIN SOSYAL MEDYA KULLANIMI: LOJISTIK İŞLETMELER ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA |
2019 |
II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMPIRICAL ECONOMICS AND SOCIAL SCIENCES (ICEESS’ 19) |
İŞLETMELERIN İNTERNET ENTEGRASYONU: LOJISTIK İŞLETMELERIN WEB SITELERININ DEĞERLENDIRILMESI |
2019 |
II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMPIRICAL ECONOMICS AND SOCIAL SCIENCES (ICEESS’ 19) |
BANDIRMA TICARET BORSASINDA LISANSLI DEPOCULUK VE ELEKTRONIK ÜRÜN SENEDIUYGULAMALARI |
2019 |
2. ULUSLARARASI BANDIRMA VE ÇEVRESİ SEMPOZYUMU (UBS’19) |
BÜTÜNCÜL KANAL MÜŞTERILERININ SATIN ALMA NIYETINI ETKILEYEN FAKTÖRLERIN UTAUT2 DEĞIŞKENLERI KAPSAMINDA İNCELENMESI |
2019 |
ULUSLARARASI BILIMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESI |
Y KUŞAĞININ BILIŞSEL ÇELIŞKISININ ONLINE ALIŞVERIŞ AÇISINDAN DEĞERLENDIRILMESI |
2018 |
INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMPIRICAL ECONOMICS AND SOCIAL SCIENCES (ICEESS’18) |
TÜKETICILERIN YABANCI MARKALARLA DUYGUSAL BAĞLARI: DÜŞMANLIK, HAYRANLIK VEETNOSENTRIZM |
2018 |
IV. INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED ECONOMICS AND FINANCE EXTENDED WITH SOCIAL SCIENCES |
ÜNIVERSITE ÖĞRENCILERININ ÜRÜN VE MARKALARA YÖNELIK İNSAN BIÇIMSELLEŞTIRMEALGILARI: FENOMENOLOJIK BIR ARAŞTIRMA |
2018 |
IV. INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED ECONOMICS AND FINANCE EXTENDED WITH SOCIAL SCIENCES |
TÜKETİM TOPLUMUNDA GIDA İSRAFININ BİR BOYUTU: BANDIRMA ÖRNEĞİ |
2018 |
ULUSLARARASI BANDIRMA VE ÇEVRESİ SEMPOZYUMU (UBS’18) |
WEB SITESI DEĞERI VE WEB SITESI ÜRÜN TUTUMU ÜZERINDE SANAL KARAKTERGÖRÜNÜMÜNÜN ROLÜ |
2018 |
II. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON ECONOMICS, FINANCE AND ECONOMETRICS |
EKMEĞI İSRAF ETMEME NIYETINE ETKISI OLAN FAKTÖRLERIN DEĞERLENDIRILMESI |
2018 |
II. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON ECONOMICS, FINANCE AND ECONOMETRICS |
BÜTÜNCÜL KANAL STRATEJISINI GENIŞLETILMIŞ TEKNOLOJI KABUL MODELI KAPSAMINDA DEĞERLENDIREN ÇALIŞMALAR ILE İLGILI LITERATÜR TARAMASI |
2018 |
II. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON ECONOMICS, FINANCE AND ECONOMETRICS |
MARKAYA YÖNELIK DUYGULARDA ANTROPOMORHIZM ETKISININ RASYONEL VE HEDONIK FAYDA AÇISINDAN DEĞERLENDIRILMESI |
2018 |
THIRD MEDITERRANEAN INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS |
THE FEAR OF MISSING OUT IN SOCIAL MEDIA AND MARKETING STRATEGIES |
2018 |
THIRD MEDITERRANEAN INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS |
HEALTH CONSCİOUSNESS AND ORGANIC FOODPURCHASING INTENTIONOF ELITE ATHLETES |
2018 |
III. KAORU ISHIKAWA BUSINESS ADMISNISTRATION AND ECONOMY CONGRESS O |
GENÇ SPORCULARIN ORGANİK GIDAYA YÖNELİKİNANÇ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARININDEĞERLENDİRİLMESİ |
2018 |
III. KAORU ISHIKAWA BUSINESS ADMISNISTRATION AND ECONOMY CONGRESS |
AN INVESTIGATION ON THE EVALUATION OF THE FACTORS AFFECTING BRAND LOVE |
2013 |
LOGOS UNIVERSALITY MENTALITY EDUCATION NOVELTY (LUMEN 2013) |
EVALUATION OF THE STRATEGIES COPING WITH CONSUMERS GUILT AND SHAME IN IMPULSE BUYING A STUDY ON UNIVERSITY STUDENTS |
2015 |
THE 5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON LEADERSHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT |
CONSUMER PERCEPTIONS AND RESPONSIVENESS TOWARDS CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY ACTIVITIES |
2016 |
7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON GOVERNANCE, FRAUD, ETHICS, AND SOCIAL RESPONSIBILITY |
EVALUATION OF CONSUMER REGRET IN TERMS OF PERCEIVED RISK AND REPURCHASE INTENTION |
2016 |
THE 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON LEADERSHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT |
AN EVALUATION OF FASHION INVOLVEMENT A STUDY ON GENERATIONS X AND Y |
2016 |
SECOND SARAJEVO INTERNATIONAL CONFERENCE OF SOCIAL SCIENCES |
THE EFFECT OF BRAND SATISFACTION TRUST AND BRAND COMMITMENT ON LOYALTY AND REPURCHASE INTENTIONS |
2012 |
8TH INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE |
GIDA OKURYAZARLIĞI KAPSAMINDA AMBALAJLARIN ÜZERINDEKI SEMBOLLERIN BILINIRLIĞININ TEST EDILMESI |
2019 |
3. ULUSLARARASI BÖLGESEL KALKINMA VE ÜNIVERSITELERIN ROLÜ SEMPOZYUMU |
Y KUŞAĞININ BILIŞSEL ÇELIŞKISININ ONLINE ALIŞVERIŞAÇISINDAN DEĞERLENDIRILMESI |
2018 |
INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMPRICAL ECONOMICS AND SOCIAL SCIENCE-2018 |
A SYSTEMATIC LITERATURE REVIEW ON OMNICHANNEL STRATEGY IN THE INTERNATIONAL MARKET |
2023 |
5TH BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES |