SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar dışındaki tam makale veya derleme
Makale Adı |
Yılı |
Dergi |
THE LOCAL STRATEGIES OF GLOBAL BRANDS IN TURKEY CULTUREL SIGNS AND ADVERTISEMENT MESSAGES |
2012 |
JOURNALISM AND MASS COMMUNICATION |
DIGITAL MEDIA STRATEGIES OF LUXURY BRANDS |
2012 |
VISUALIST 2012 PAPERS |
SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indeksler tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar dışındaki tam makale veya derleme
Makale Adı |
Yılı |
Dergi |
SANAL GERÇEKLIK ORTAMLARI VE UYGULAMALAR: SPOR VE SANAL ORTAM GÖSTERGELERI |
2013 |
AJIT-E BILIŞIM TEKNOLOJILERI ONLINE DERGISI |
Diğer hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale veya derleme
Makale Adı |
Yılı |
Dergi |
ÖLÇÜLEMIYORSA YÖNETILEMIYORDUR |
2015 |
BRANDMAP |
KAÇAN BALIK BÜYÜK OLMASIN |
2015 |
BRANDMAP |
SPOR PAZARLAMASI |
2008 |
ARASIRA |
THE GLOBAL ADVERTISING OF A LOCAL BRAND TURKISH AIRLINES CAMPAIGN |
2011 |
HAKEMLI ONLINE DERGI |
PAZARLAMA 3 0 VE SEKTÖREL YANSIMALARI SPOR PAZARLAMASI ÖRNEKLERI |
2012 |
PAZARLAMA VE İLETIŞIM KÜLTÜRÜ DERGISI |
SANAL SOSYALLEŞMEDE DÖNÜM NOKTASI FACEBOOK VE REKLAM İLIŞKISI |
2008 |
CUMHURIYET BILIM TEKNOLOJI |
KURUMSAL KIMLIĞIN OLUŞUMUNDA İLETIŞIMIN GÜCÜ |
2009 |
NALBUR TEKNIK DERGISI |
GEÇMIŞTEN GÜNÜMÜZE TÜRKIYE DE REKLAMCILIK |
2010 |
GESİAD |