SANAL GERÇEKLIK ORTAMLARI VE UYGULAMALAR SPOR VE SANAL ORTAM GÖSTERGELERI |
2013 |
ULUSLARARASI GÖSTERGEBILIM KONGRESI - IS IT REAL?ÇANKAYA ÜNIVERSITESI |
LÜKS MARKALARIN DIJITAL ORTAMDAKI STRATEJILERI |
2012 |
VISUALIST2012 ULUSLARARASI GÖRSEL KÜLTÜR KONGRESİ- İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ |
SPOR PAZARLAMASI VE DIJITALLEŞME TÜRKIYE DEKI AMATÖR SPOR KULÜPLERININ WEB SAYFASI VE SOSYAL MEDYA UYGULAMALARININ ANALIZI |
2012 |
VISUALIST2012 ULUSLARARASI GÖRSEL KÜLTÜR KONGRESİ - İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ |
SPOR PAZARLAMASINDA YENI TRENDLER RETRO UYGULAMALARI |
2014 |
1. ULUSLARARASI İLETIŞIM BILIMI VE MEDYA ARAŞTIRMALARI KONGRESI |
THE GLOBAL ADVERTISING OF A LOCAL BRAND TURKISH AIRLINES CAMPAIGN |
2011 |
VIZUALITY2011: INTERACTIONS OF CREATIVITY AND IMAGES - VILNIUS UNIVERSITY- |
DİJİTAL ÇAĞDA, SERBEST ZAMAN, Z KUŞAĞI VE OYUN KORELASYONU |
2021 |
INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 15-17 DECEMBER 2021 CAPPADOCIA/NEVŞEHIR |
SPOR ORGANİZASYONLARINDA DİJİTALLEŞME VE İNOVASYON |
2021 |
INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 15-17 DECEMBER 2021 CAPPADOCIA/NEVŞEHIR |