REKLAMLARDA KORKUNUN BİR PAZARLAMA ARACI OLARAKKULLANILMASI |
2020 |
BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL |
İLİŞKİSEL PAZARLAMADA BİLGİ TEKNOLOJİLERİNİN KULLANILMASI VE BAĞLAMSAL PAZARLAMA STRATEJİSİ |
2009 |
TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ |
HALKA AÇIK ŞIRKETLERIN ESAS SÖZLEŞMELERININ KURUMSAL YÖNETIM İLKELERINE UYGUNLUĞUNUN İNCELENMESI İMKB 50 ÖRNEĞI |
2010 |
DUMLUPINAR UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES |
KURUMSAL BLOG SAHIBI OLMANIN ŞIRKETLERIN GELIR VE KARINA ETKISI FORTUNE 500 ÜZERINDE BIR ARAŞTIRMA |
2011 |
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES |
KONUT PAZARLAMASINDA MÜŞTERI MEMNUNIYETININ ÖLÇÜLMESI SAFRANBOLU ÖRNEĞI |
2016 |
BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL |
BIR İLIŞKISEL PAZARLAMA ARACI OLARAK BAĞLAMSAL PAZARLAMA FORMDAKAL WEB SITESI ÖRNEĞI |
2016 |
İNSAN VE TOPLUM BILIMLERI ARAŞTIRMALARI DERGISI |
BİST 30’DA YER ALAN BANKALARIN PAZARLAMA İLETIŞIMINDE TWITTER KULLANIMININ ANALIZI |
2017 |
İNSAN VE TOPLUM BILIMLERI ARAŞTIRMALARI DERGISI |
THE EFFECT OF THE USE OF GAMIFICATION STRATEGY IN MOBILE HEALTH APPLICATIONS ON CUSTOMER LOYALTY |
2023 |
YÖNETIM VE EKONOMI ARAŞTIRMALARI DERGISI |